مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 18:452023-02-05ورزشي

لیگ برتر والیبال| هورسان با شکست خانگی برابر پیکان یک پله سقوط کرد


هورسان در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پیکان بود و در این مسابقه سه بر یک از حریف شکست خورد تا یک پله سقوط کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست وچهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه 16 بهمن) با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان، رامسر و سیرجان پیگیری شد.

در آخرین مسابقه هفته بیست و چهارم تیم هورسان رامسر در سالن شهید صدر میزبان پیکان تهران بود و در این دیدار سه بر یک از حریف شکست خورد تا به دهمین شکست خود در لیگ دست یابد و یک پله در جدول رده بندی سقوط کند.

این تیم که با 14 برد و 41 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار داشت پس از این شکست و پیروزی نیان الکترونیک برابر شهرداری ارومیه راهی رتبه پنجم شد تا مشهدی ها در جایگاه چهارم قرار گیرند.

پیکان تهران ست نخست را با پیروزی 25 بر 22 آغاز کرد اما در ست دوم 23 بر 25 مغلوب حریف شد تا این مسابقه به ست چهارم کشیده شود.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان در ست های سوم و چهارم با پوئن های 25 بر 21 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند تا با 16 برد و 50 امتیاز در جایگاه سوم باقی بمانند.

دیدار دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود پیکان به پایان رسیده بود و پیکانی ها در این دیدار برد دور رفت خود را این بار خارج از خانه تکرار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| هورسان با شکست خانگی برابر پیکان یک پله سقوط کرد

لیگ برتر والیبال| هورسان با شکست خانگی برابر پیکان یک پله سقوط کرد